
Har selskapet egne firmahytter?
Har deres selskap egne firmahytter fra før? Kanskje leier dere hytter i dag? Eller kanskje eier deres selskap egne hytter? Vurderer dere å selge noen av dem? Eller er de bundet opp av f.eks en stiftelse?
Da kan dere legge dem inn hos oss, så tar vi oss av utleie-administrasjonen. Så kan dere vurdere på kort eller lang sikt om dere vil beholde noen og selge andre.
Slik kan ditt selskap spare på intern administrasjon, og dere velger hvilke hytter / leiligheter som skal gjøres tilgjengelig for booking kun av deres egne ansatte, eller tilgjengelig for booking av våre øvrige medlemmers ansatte.
Det siste kan skaffe inntekt på tilgjengelig kapasitet på utleieobjektet, samtidig som deres egne ansatte får tilgang til et bredere utvalg av hytter og leiligheter.
Vi håndterer alt fra de ansattes booking, til trekning og tildeling, og i tillegg kommunikasjon med den ansatte med leieinstruks og håndtering av inn- og utbetaling.
Slik fungerer det
Bedriften inngår avtale med DaysOff
DaysOff overtar administrasjon av bedriftens firmahytter
Bedriften velger om deres firmahytter skal kunne leies av ansatte i andre bedrifter
Ønsket andel som skal dekkes av bedriften settes
Avtale om leveranse av firmahytteordning signeres
Hver ansatt får egen booking-bruker
Hver ansatt booker selv fritidsbolig i inn- eller utland
Egenandel betales av den ansatte
Praktisk informasjon blir sendt på e-post
DaysOff håndterer all administrasjon
DaysOff administrerer kontakt med utleier
Bedriften får utbetalt inntekt ved eventuell utleie til ansatte i andre bedrifter