Har selskapet egne firmahytter?
Har deres selskap egne firmahytter fra før? Kanskje leier dere hytter i dag? Eller kanskje eier deres selskap egne hytter? Vurderer dere å selge noen av dem? Eller er de bundet opp av f.eks en stiftelse?
Da kan dere legge dem inn hos oss, så tar vi oss av utleie-administrasjonen. Så kan dere vurdere på kort eller lang sikt om dere vil beholde noen og selge andre.
Slik kan ditt selskap spare på intern administrasjon, og dere velger hvilke hytter / leiligheter som skal gjøres tilgjengelig for booking kun av deres egne ansatte, eller tilgjengelig for booking av våre øvrige medlemmers ansatte.
Det siste kan skaffe inntekt på tilgjengelig kapasitet på utleieobjektet, samtidig som deres egne ansatte får tilgang til et bredere utvalg av hytter og leiligheter.
Vi håndterer alt fra de ansattes booking, til trekning og tildeling, og i tillegg kommunikasjon med den ansatte med leieinstruks og håndtering av inn- og utbetaling.