Har selskapet egne firmahytter?

Har deres selskap egne firmahytter fra før? Kanskje leier dere hytter i dag? Eller kanskje eier deres selskap egne hytter? Vurderer dere å selge noen av dem? Eller er de bundet opp av f.eks en stiftelse? 

Da kan dere legge dem inn hos oss, så tar vi oss av utleie-administrasjonen. Så kan dere vurdere på kort eller lang sikt om dere vil beholde noen og selge andre. 

 
 

Slik kan ditt selskap spare på intern administrasjon, og dere velger hvilke hytter / leiligheter som skal gjøres tilgjengelig for booking kun av deres egne ansatte, eller tilgjengelig for booking av våre øvrige medlemmers ansatte.  

Det siste kan skaffe inntekt på tilgjengelig kapasitet på utleieobjektet, samtidig som deres egne ansatte får tilgang til et bredere utvalg av hytter og leiligheter.

Vi håndterer alt fra de ansattes booking, til trekning og tildeling, og i tillegg kommunikasjon med den ansatte med leieinstruks og håndtering av inn- og utbetaling.

 

Slik fungerer det

 
v-icon3-transparent-small.png

Bedriften inngår avtale med DaysOff

  • DaysOff overtar administrasjon av bedriftens firmahytter

  • Bedriften velger om deres firmahytter skal kunne leies av ansatte i andre bedrifter

  • Ønsket andel som skal dekkes av bedriften settes

  • Avtale om leveranse av firmahytteordning signeres

v-icon3-transparent-small.png

Hver ansatt får egen booking-bruker

  • Hver ansatt booker selv fritidsbolig i inn- eller utland

  • Egenandel betales av den ansatte

  • Praktisk informasjon blir sendt på e-post

v-icon3-transparent-small.png

DaysOff håndterer all administrasjon

  • DaysOff administrerer kontakt med utleier

  • Bedriften får utbetalt inntekt ved eventuell utleie til ansatte i andre bedrifter