Om DaysOff

DaysOff AS ble etablert i 2017, og tilbyr et moderne velferdstjeneste for alle bedrifter som har ansatte, og som ønsker å bidra til trivsel og motivasjon i arbeidsflokken.

DaysOff har gjort det enkelt å gi de ansatte tilgang til hytter og leiligheter i inn- og utland. Ved å inngå medlemskap hos oss drifter vi hele denne velferdstjenesten for bedriften. Deres ansatte får egne unike brukere hvor de kan booke, kommunisere med oss, få tildeling av ønsket leieobjekt og betale sin lave egenandel.

Færre og færre selskaper ønsker å bruke interne ressurser på en slik ordning, da effektivitet og fokusert bruk av egen kjernetid blir stadig viktigere.

DaysOff har en løsning som oppleves rettferdig blant de ansatte, da bedriftens bidrag gjennom vårt konsept fordeles likt på alle. Siden vi har liggende hundrevis av hytter og leiligheter på ulike steder i inn- og utland favner løsningen også alle ansatte, uavhengig av om man foretrekker hytte på fjellet, hytte ved sjøen, syden eller storby som reisemål.

DaysOff sitt bidrag: Tilby et populært velferdsgode, ivareta deres ansatte og stå for all administrasjon av ordningen.

Resultat for bedriften: Fornøyde og motiverte ansatte som etter noen «days off» er klar for å gi full gass for bedriften igjen!

 

Ansatte

 
 

Kundeservice

Daysoff garanterer at dine ansatte får svar på bookingen innen 48 timer (ofte mye tidligere), vi svarer på e-post innen to timer og er tilgjengelig på telefon alle hverdager mellom 08-16. (Ved krise ring også utenom vanlige åpningstider)